Jubileum Lions club Goor, Markelo, Diepenheim

De Lions club Goor, Markelo, Diepenheim is opgericht op 7 oktober 1968 en bestaat dus nu 50 jaar. Ter gelegenheid daarvan houdt de club op zaterdag 13 oktober a.s. een receptie voor een groot aantal genodigden. De receptie vindt plaats van 15.00 – 18.00 uur  in herberg De Pot.

Het motto van een Lions club is “We Serve” en de belangrijke doelstellingen van deze organisatie zijn het actief betrokken zijn bij het maatschappelijk, cultureel, en sociaal welzijn van de samenleving. Daaraan dienstbaar te zijn is wat deze jubilerende Twentse Lionsclub al 50 jaar nastreeft.

Tijdens de receptie is er daarom ook een infomarkt, die wordt georganiseerd in samenwerking met een 15-tal  lokale goede doelenorganisaties. Hiervoor hebben de Lions zich in het verleden onder meer ingezet. Deze zullen zich tijdens die bijeenkomst met een standje presenteren aan de bezoekers van de receptie.

De Lions club Goor, Markelo, Diepenheim is een dynamische en actieve organisatie, die uitziet naar een succesvolle voortzetting van haar missie in de toekomst.

Voor verdere informatie:
Lucas Schoemakers, secretaris